نکات مهم در خرید شلوار جین سایز بزرگ

نکات مهم در خرید شلوار جین سایز بزرگ


خرید شلوار جین سایز بزرگ


جالب است بدانید، سایز بندی شلوار جین سایز بزرگ با سایز بندی شلوارهای سایز معمولی که در بازار وجود دارند، تفاوت دارد. در واقع لباس های افراد چاق تر که دارای سایز بزرگ می باشند، الگویی متفاوتی دارند که با الگوی افراد با اندام معمولی یکسان نیست و تطابق ندارد.

 

نکات قابل توجه انتخاب شلوار جین زنانه


انتخاب لباس یکی از مواردی می باشد که ما باید به آن دقت بیشتری داشته باشیم،در واقع شلوار جین زنانه تنوع محدودی نسبت به مدلهای زنانه دارد با این وجود اگر در انتخاب آن دقت بیشتری داشته باشیم می‌توان استایلی جذاب و خوش پوشی را ایجاد کنیم، برای انتخاب شلوار جین ایده‌آل، راهنمایی در ادامه مطلب برای شما بیان شده که در زمان خرید شلوار جین زنانه بتوانید از آن بهره بگیرید.

  • هنگام خرید شلوار جین سایز بزرگ زنانه، شلواری را انتخاب کنید که فاصله بین کمر تا محل انشعاب شلوار به نسبت شلوارهای سایز معمولی کمتری داشته باشد.
  • اطمینان پیدا کنید که کمر شلوارتان به اندازه کافی بزرگ باشد و شکمتان از کمر شلوارتان جلوتر نخواهد بود چون که این امر باعث می شود تا بالاتنه شما بلندتر و پایین تنه شما ، کوتاه تر دیده شود.
  • شلوارهای پلیسه دار نیز مناسب نیستند چرا که باعث می شود که قسمت ران بزرگتر از چیزی که هست نمایش داده شود. پس اگر شما عزیزان جزو آن دسته از افراد چاق می باشید پیشنهاد می شود که این مدل شلوارها را انتخاب نکنید.
  • به همان اندازه که شما شلوارتان را بلندتر انتخاب کنید قد شما را بلند تر و اندامتان را لاغرتر نشان خواهد داد.
  • شلوار جین سایز بزرگ به صورت معمول به عنوان شلوارهای روزانه استفاده خواهند شد در تهیه شلوارهای زنانه جین، کمر شلوار جین باید بین ۳ تا ۵ سانتی¬متر زیر ناف قرار بگیرد.
  • شلوارهای جین به گونه ای باید انتخاب شوند که موقع پوشیدن، کاملاً صاف و بدون چین باشند در واقع کاملاً اندازه و سایز انتخاب شود.
  • اگر قصد خرید شلوار جین زنانه جین کش را دارید، به اندازه کمر آنها دقت نمایید کمر را باید یک سایز یا بیشتر از اندازه استاندارد کوچکتر انتخاب کنید، زیرا بعد از چند بار پوشیدن امکان بزرگ شدن آن وجود خواهد داشت، برای قد شلوار جین نیز، باید با شلوار ساق کفش کاملاً پوشیده شود و روی کفش را بگیرد.
  • هرگز موقع خرید شلوارهایی را که برایتان کمی تنگ و یا کمی گشاد باشند نخرید، احتمال دارد این شلوار ها بعد از یک بار شستشو دیگر برای شما قابل استفاده نباشد.

 

شلوار جین سایز بزرگ زنانه

 

در طراحی لباس های استاندارد مواردی همچون، اندازه دور کمر، دور سینه،  و دور باسن مطرح خواهد بود در حالی که برای افراد چاق این تناسبات جوابگو نخواهد بود. برای این اشخاص در طراحی لباس های سایز بزرگ، بزرگ تر بودن قسمت های خاصی از بدن مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. لباس سایز بزرگ معمولا گشاد طراحی می شود و فیت بودن لباس در تولید آنها کمتر مطرح است.
برای خرید شلوار جین سایز بزرگ معمولا باید به مغازه های مجزا مراجعه کنید و یا در مغازه های شلوار فروشی ولی در قسمت مخصوصی از آن مغازه شلوار سایز بزرگ قرار داده می شود تا با سایزهای معمولی و کوچکتر اشتباه گرفته نشوند.

 

تشخیص سایز مناسب شلوار زنانه


اگر از‌ آن دسته افرادی هستید که اغلب در باشگاه تمریناتی انجام می دهید و معمولا حواستان به غذا خوردنتان است، سایز متوسط یا همان مدیوم برای شما مناسب خواهد بود، اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد پیشنهاد می کنیم شلوار جین راسته انتخاب کنید، در ابتدا ممکن است به این فکر کنید پوشیدن شلوارهای جذب ایده بهتری می باشند اما در واقع اینطور نیست معمولاً سایز بالای زانو و پایین آن با هم فرق می کند و بخش بالایی در خانم ها مدیوم و توپرتر خواهد بود.
در صورتیکه استخوان بندی درشتی دارید و یا دچار اضافه وزن هستید معمولا شلوار جین مناسب تان را به راحتی پیدا نخواهید کرد، اولین نکته که خانم ها باید در زمان انتخاب شلوار جین سایز بزرگ دقت کنند، جیب های آن شلوار است، بهتر است شلواری انتخاب شود که جیب های پشت شلوار به هم نزدیک و کوچک باشند.
بعد از این نکته دقت به رنگ شلوار بسیار اهمیت دارد، پیشنهاد می شود که جین های تیره را انتخاب نمایید زیرا رنگ تیره باعث خواهد شد که شما لاغرتر دیده شوید، در واقع انتخاب هوشمندانه‌ای که به شما کمک خواهد کرد، اضافه وزن¬تان را پنهان نمایید استفاده از همین رنگ های تیره و یا دارای خط های عمودی است.
و بعد از آن نوبت به انتخاب مدل شلوار خواهد رسید که موقع خرید شلوار جین سایز بزرگ مدلهای راسته ایده آل شما خواهند بود.

 

شلوار جین سایز بزرگ


انتخاب شلوار مناسب برای اشخاص چاق


مناسب ترین شلوار جین سایز بزرگ را هم اگر انتخاب نمایید ولی به همراه بلوز یا پیراهن نامناسب استفاده کنید، هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت، بهتر است افرادی که سایز بزرگ می باشند از سیستم لایه بندی استفاده نمایند. 
برای مثال، اگر می خواهید یک پیراهن لیمویی بپوشید، روی آن یک ژاکت یا کت سرمه ای تیره اضافه کنید، این کار باعث خواهد شد که توجه کمتری به اضافه وزن شما جلب شده و چشم بیننده ناخودآگاه سرگرم تماشای لایه‌های لباس تان شود، ضمن اینکه رنگ تیره به جمع و جور نشان دادن این افراد نیز کمک بیشتری می کند پس در کنار شلواری که تمایل دارید، بپوشید از لباس های چند لایه استفاده نمایید.


اندازه شلوار مهمتر از سایز آن است


یکی از نکات مهمی که در تولید شلوارها ، مخصوصاً شلوارهای تولید داخل مورد توجه قرار می گیرد این است که بهتر است به لیبل سایز روی شلوار ها زیاد دقت نکنید و شلوار را بپوشید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را با استایل خودتان ست نمائید.
و اگر قصد دارید به صورت اینترنتی خرید نمایید بهتر است از فروشگاه های معتبر شلوار تهیه کنید که به شما اجازه خواهند داد، شلوار را مرجوع و مورد دیگری انتخاب نمایید.
زمانیکه که شلوار جین را می پوشید باید بقدری دقت نمایید که سایزی کاملاً مناسب انتخاب کنید. متاسفانه هیچ نمودار جهانی برای سایز ها طراحی نشده است که بتوان بر اساس آن سایز دقیق را مشخص کرد و ممکن است شما از بین یک مدل خاص از شلوار جین سایز 38 و در میان دیگر یک شلوار جین سایز 42 را امتحان کرده و هر دو برای شما مناسب و اندازه باشند.


به فاق شلوار توجه کنید


در هنگام خرید شلوارها به فاق آنها دقت نمایید، انتخاب شلوارهای فاق کوتاه و یا فاق بلند هر دو  برای خانم ها می تواند گزینه مناسبی باشد اما شما باید بیشتر به راحتی خودتان دقت کنید.
شلوارهای فاق کوتاه برای فعالیت های روزانه اصلا مناسب نیست، پس بهتر این است از شلوارهای فاق کوتاه برای استفاده کوتاه مدت و چند ساعته استفاده نمایید.

 

روش های انتخاب سایز مناسب شلوار جین


انتخاب سایز مناسب شلوار جین سایز بزرگ زنانه یکی از موارد مهمی است که در موقع خرید لباس جدید مورد توجه قرار می گیرد، بخصوص اگر بخواهید، خرید لباس را بصورت اینترنتی انجام دهید. از آنجایی که همه برندها اندازه یکسانی در سایزبندی شلوارهای خود ارائه نمی کنند، دانستن اندازه‌ها به شما کمک می کند که مناسب ترین سایز را برای همه مدل‌ها و مدل‌های جین انتخاب کنید.


روش اول : سایز شلوار جین را به کمک شلوار جینی که از قبل داریم، تعیین کنیم.
روش دوم : با استفاده از متر اندازه¬های خود، از قبیل دور شکم،دور باسن،دور ران را محاسبه کرده و با اندازه¬ی شلوار مقایسه کنید.
روش سوم : یافتن شلوار جین مناسب سایز شما بدون لحاظ سایزبندی ( مختص خرید حضوری شلوار جین )

 

طریقه انتخاب شلوار جین سایز بزرگ مناسب 


زمانی که صحبت از شلوار جین سایز بزرگ زنانه می کنند، نمی توان برای همه از یک نسخه استفاده کرد، زیرا هر فردی با فرد دیگر تفاوت هایی دارد و اندام خاص خودش را دارد. ابتدا باید اندام خود را قبل از هر چیزی بهتر بشناسیم و در نهایت شلوار مناسب با اندام خود را انتخاب و سپس خریداری کنیم.
البته برای ست کردن بالاتنه از مانتو سایز بزرگ زنانه مناسب می توانید استفاده کنید پیشنهاد ما به شما مانتو سایز بزرگ می باشد که با آن احساس راحتی بیشتری کنید و پر بودن اندامتان دیده نشود.

 

شلوار جین زنانه مشکی


انتخاب شلوار سایز بزرگ زنانه


برای پیدا کردن مناسب¬ترین و بهترین شلوار جین سایز بزرگ، اندازه دور کمر شما اهمیت دارد. در ابتدا اندازه دور کمرتان را که معمولا شلوارتان را در آن ناحیه می بندید، اندازه گرفته سپس  متر را نه خیلی گشاد نه خیلی تنگ دور کمر قرار دهید.

بعد از این مرحله دور باسن را اندازه گرفته و طول داخلی پاچه شلوار که از میان دوتا پا تا مچ پا را شامل خواهد شد و طول پاچه خارجی  شلوار که شامل خط کمر تا مچ پا می باشد، اندازه گرفته و یاداشت نمایید.

 

نکات برای خرید اینترنتی شلوار جین سایز بزرگ

 

  • اگر قصد خرید اینترنتی شلوار جین سایز بزرگ دارید، حتما نظرات مشتریان را مطالعه کنید تا متوجه شوید که سایزبندی شلوار چگونه خواهد بود، مثلاً نسبت به سایز گفته شده بزرگ یا کوچک است.
  • اگر تصور می کنید شلوار جین به مرور کشیده خواهد شد، شلوار جین را کمی کوچکتر از سایز خودتان خریداری کنید.
  • اکثر شلوارهای جین، اولین باری که آنها را استفاده می کنید در تنگ ترین حالت خود هستند و جنس های محدودی در هنگام شستشو جمع خواهند شد. البته با فشارهای ناشی از پوشیدن مکرر و نیز با گذشت زمان بیشتر شلوارهای جین کمی گشاد خواهند شد و پوشیدن آن ها راحت تر خواهد بود.
     
برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید