رنگ سال 1402

رنگ سال 1402


انتخاب یک رنگ برای رنگ ترند آن سال در کل دنیا سابقه چندین‌ ساله داشته است و هرساله یک رنگ مشخص را به‌عنوان رنگ آن سال انتخاب خواهند کرد. رنگ سال 1402 هم بر اساس شرکت جهانی آن اعلام می‌شود. یکی از مهم‌ترین و معروفترین شرکت‌های جهانی در زمینه تعیین رنگ سال، شرکت پنتون می باشد.
 این شرکت تقریباً با 22 سال سابقه در معرفی یک رنگ شاخص جهت هر سال در دنیای مد تأثیر بسیار زیادی گذاشته است. شرکت پنتون اعتقاد دارد با توجه به اینکه تقریباً 80 درصد از تجربه‌ها و همچنین حوادث زندگی توسط چشم فیلتر خواهد شد، بنابراین انتخاب یک رنگ به عنوان رنگ شاخص اهمیت بسیار بالایی ایفا می کند. 
در این شرکت سیستم و دستگاه بزرگی وجود دارد که همه کدهای رنگی را جمع آوری کرده است. این شرکت با محصولاتی که ارائه می کند، خدمات و تکنولوژی پیشرفته به‌عنوان یک منبع اصلی الهام‌بخش جهت متخصصین طراحی و مد برای شناسایی رنگ‌ها می باشد. انتخاب رنگ شاخص برای هرسال بر عهده این شرکت جهانی و معتبر می باشد. پنتون با معرفی رنگ سال 1402 – 2023 به دنیای مد و لباس سایز بزرگ رنگ شاخص و همچنین جدید این سال را از میان رنگ های مختلف و طیف رنگی قرمز انتخاب نموده است.

رنگ سال جدید ۱۴۰۲

کارشناسان شرکت پنتون جهت رسیدن به رنگ سال 1402 -2023 و همچنین انتخابشان مطالعات و تحقیقات زیادی درمورد تاثیری که رنگ‌ها در جهان می‌گذارند، انجام داده اند. در واقع انتخاب رنگ سال یک انتخاب پیچیده می باشد و  نیاز به بررسی و علاوه بر آن تحقیقات دقیق و جزئی به همراه تجزیه‌ و تحلیل خواهد داشت. 
شرکت پنتون رنگ سال 2023 میلادی که مقارن با ۱۴۰۲ شمسی می باشد را Viva Magenta معرفی نموده است. این رنگ از طیف و همچنین تناژ رنگی قرمز می باشد. در بیان دیگر Viva Magenta نوعی قرمز آتشین مایل به زرشکی می باشد. پنتون Viva Magenta یا همان قرمز آتشین را با کد PANTONE ۱۸-۱۷۵۰  و به‌ عنوان رنگ سال 1402 -2023 معرفی نموده است. کارشناسان بر این باور می باشند که این رنگ با فراخواندن نیروهای مختلف طبیعت، سبب شده تا روح شما تقویت پیدا کند و به‌ نوعی جهت ساخت نیروی درونی شما کمک خواهد کرد.

رنگ سال 1402 چیست!

همانطور که گفته شد، رنگ ویوا مگنتو با کد رنگی Pantone 18-1750 متمایل به رنگ قرمزِ پرشین، رنگی سرشار از انرژی و شاد با تم قرمز کارمینی است که با اینکه رنگی گرم و سرخ گونه می باشد ولیکن به هیچ وجه زننده نیست و بسیار محبوب و دلپذیر قرار گرفته است. قرمزِ پرشین بسیار خوشرنگ و همچنین انتخاب جسورانه ای از کمپانی پنتون به شمار می آید که به اقتباس از خاک سرخ در خلیج فارس و دارای رویکردی مخملی نیز خواهد بود.

رنگ سال ۱۴۰۲ جهت لباس سایز بزرگ

در ابتدای سال جدید در دنیای مد یکی از دغدغه‌های ویژه هر فردی این سؤال می باشد که رنگ سال ۱۴۰۲ چه رنگی می باشد! در کشور ما با آغاز فصل بهار و همچنین شروع سال جدید بیشتر خانم‌هایی که علاقه دارند، مطابق با مد روز شیک و متفاوت لباس بپوشند، به دنبال بهترین رنگ سال 1402 یا همان رنگ سال 2023 می باشند. 
به همین خاطر می‌توان گفت که فصل بهار یکی از مهیج ترین فصل‌ها برای دنیای مد و فشن خواهد بود. برای اینکه استایل سال جدید شما شیک و همچنین منحصربه‌فرد انتخاب شود، بهترین اقدام این است که از لباس‌ سایز بزرگ در سایه‌ها و طیف رنگ سال 1402 استفاده نمایید. البته در کنار رنگ سال 1402 -2023 که قرمز آتشین یا Viva Magenta  می باشد می‌توانید از لباس سایز بزرگ همانند کت، شومیز، وست و مانتو سایز بزرگ با رنگ سفید هم استفاده نمایید.
 رنگ سفید به‌عنوان یک مکمل می تواند در کنار هر رنگی ست شود و در ترکیب با رنگ قرمز آتشین نیز می‌تواند بهترین انتخاب جهت استایل شما شود، ترکیب رنگ سفید و Viva Magenta می‌تواند یک نوع درخشندگی بیشتری به پوست شما اعطا کند و همچنین این رنگ استایل زنانه شما را ظریف‌تر نمایش می دهد.
 

مانتو سایز بزرگ رنگ سال ۱۴۰۲

بر خلاف رنگ سال ۱۴۰۱ که در طیف و همچنین سایه‌های آبی بوده است، رنگ سال 1402 -2023 از میان طیف قرمز الهام گرفته شده است.  همانطور که بیان شد یکی از اصلی ترین دغدغه خانم‌ها در آستانه سال جدید انتخاب یک مانتو سایز بزرگ با رنگ جدید سال ۱۴۰۲ می باشد. علاوه بر این نگرانی اغلب خانم‌ها در مورد ست‌کردن شال و روسری و علاوه بر آن کیف با مانتو سایز بزرگ رنگ سال می باشد.
 مانتو به رنگ Viva Magenta یا قرمز آتشین را نیز می‌توانید با رنگ سفید و یا مشکی به‌ آسانی ست نمایید و استایل زیبایی ایجاد کنید. به این خاطر که این رنگ کاملاً نو و همچنین جدید به¬حساب می آید، یکی از مهم ترین چالش‌ها ست‌کردن مانتو، شال و موارد دیگر با این رنگ می باشد.
 البته جالب است بدانید که شرکت پنتون جهت رفع این دغدغه و چالش مهم به همراه Viva Magenta ۴ پالت رنگی دیگر که تنظیم کننده این رنگ جدید می باشند، ارائه داده است. شما نیز می‌توانید جهت آیتم‌های دیگر در کنار مانتو سایز بزرگ رنگ سال ۱۴۰۲ از این رنگ‌های مکمل استفاده نمایید و یک استایل زیبا و شیک را برای خود طراحی کنید.

رنگ سال ۱۴۰۲ مردانه

بعد از مشخص شدن رنگ سال ۱۴۰۲ برای اغلب آقایان این سؤال ایجاد شده است که آیا این رنگ مناسب یک استایل مردانه می باشد یا خیر؟ رنگ سال 1401 لباس مردانه آبی متمایل به بنفش بوده است که استایلی شیک و متفاوت جهت کاربرد آقایان بوجود می آورد. اما رنگ سال ۱۴۰۲ که قرمز آتشین بیان شده بود آقایان را برای خرید لباس‌هایی با رنگ سال دچار تردید می کند. 
نیاز است این نکته مهم را بیان کنیم که برای داشتن یک استایل مردانه با رنگ سال، حتما لازم نیست دقیقاً همین رنگ را انتخاب نمایید. بلکه می‌توانید جهت ایجاد استایل سال جدید خود از طیف وسیع و همچنین گسترده ای که این رنگ دارد، انتخاب کنید.
 قابل ذکر است، همه لباس‌ها و موارد مورد نیاز استایل خور را به رنگ سال ۱۴۰۲ در یک طیف رنگی انتخاب نکنید. برای مثال می‌توانید فقط پیراهنتان را از میان انواع تناژ رنگ‌های روشن Viva Magenta انتخاب نمایید و یک استایل خاص ایجاد کنید.

 

ترکیب رنگ سال 1402 با مشکی

چنانچه به دنبال رنگ هایی می باشید که با رنگ سال 1402 ست گردد و ترکیب زیبایی نیز داشته باشند پیشنهاد می شود رنگ ساده و جذاب مشکی را مدنظر بگیرید و با ترکیب دو رنگ ارغوانی مخملی و مشکی استایلی شیک و همچنین جذاب برای خود ایجاد کنید و مانتو سایز بزرگ خود را اینچنین ست کنید.

ترکیب رنگ سال 1402 با سبز

جالب است بدانید، رنگ ارغوانی سال 1402 با رنگ سبز که یک رنگ بهاری و مناسب این فصل می باشد، بسیار شاد و جذاب خواهد بود و می تواند برای لباس مجلسی سایز بزرگ یک انتخاب منحصر به فرد باشد که استایلی جذاب و رویایی را برای شما بوجود می آورد. ترکیب دو رنگ سبز و همچنین ارغوانی چشم هر بیننده ای را مجذوب شما می کند.

 

 

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ استخوانی

رنگ سال 1402 در ترکیب با رنگ های استخوانی نیز بسیار جذاب می باشد و استایلی ترند و فوق جذاب را برای شما ایجاد می کند. و برای مانتو سایز بزرگ به همراه شلوار بسیار مناسب است.

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ سفید

رنگ سفید یک رنگ مکمل جهت استایل های شاد و جذاب به شمار می آید. با انتخاب رنگ سفید همراه با رنگ سال 1402 شما می توانید استایلی جذاب و همچنین شاد بسازید و جلوه ای بی نظیر را ایجاد کنید.

 

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ سورمه ای

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ های آبی و سورمه ای نیز می تواند ظاهری پرطرفدار و جذاب به شما بدهد. اگر شما از آن دسته افراد جین پسند می باشید؛ رنگ ارغوانی سال برای مانتو سایز بزرگ با رنگ جین روشن انتخاب شایسته ای می تواند باشد.

ترکیب رنگ سال 1402 با طیف رنگ خاکستری

ترکیب رنگ سال 1402 با رنگ طوسی و یا خاکستری که یک رنگ خنثی است؛ نیز استایلی پر شور ایجاد می کند که در عین سادگی ظاهری جدید و زیبا ایجاد می کند.

 

سخن آخر
در این مطلب قصد داشتیم با معرفی رنگ سال 1402 و 2023 ایده مناسبی برای انتخاب بهترین استایل و انتخاب لباس سایز بزرگ به شما عزیزان بدهیم و کمکی هر چقدر کوچک در انتخاب لباس و مانتو سایز بزرگ مناسب عید نوروز برای شما کرده باشیم.
 

دیدگاه‌ها

رنگ سال 1402
م کامجو
13 خرداد 1402

بسیار خوب و عالی

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید