سیاست حفظ حریم خصوصی



سیاست حفظ حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین کاراگل ، برای خریدها یا استفاده ازامکانات وب سایت یا پردازش و ارسال سفارشها ، اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوادگی،آدرس و شماره تلفن و  ای میل را از مشتریان خود دریافت میکند.
 

شما با ثبت نام در محیط کاراگل و استفاده از آن ، قوانین و مقررات آنرا‌‌ می‌پذیرید.


شماره تلفنی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها راه ارتباطی کاراگل با مشتری است.بنابراین درج آن توسط مشتری، به منزله قبول ارتباط از طریق آن شماره تماس میباشد.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و کاراگل تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین کاراگل میتواند برای ارتباط با مشتریان یا بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات آنها استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها یا خدمات یا پروموشن‌ها ؛ برای اعضای خود ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
 
کاراگل میتواند نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، یا مرتکب توهین و حتک حرمت به مجموعه یا شخص خاصی گردد، کاراگل می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی بر علیه صاحب پیام استفاده کند.
 
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. عواقب فاش کردن رمز عبور ، به عهده خود شخص میباشد.

کاراگل هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعات را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
 
کاراگل همانند سایر وب سایت‌ها از کوکی‌ها استفاده میکند ولی لایه‌های امنیتی کاراگل دو روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت کرده  و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
 
کاراگل برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
 

با تشکر گروه تولیدی کاراگل