برخی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران عزیز ممکن است با آن مواجه شوند
ثبت و پیگیری سفارش
آیا برای خرید از کاراگل(bigsize-co.ir)، حتماً باید در سایت عضو باشم ؟
بله، کاراگل برای اعضای خود امتیازهای ویژهای در نظر گرفته است که عبارتند از
اطلاع داشتن و بهره مندی از تخفیفات ویژه مثل جشنواره ها
پیگیری و کنترل سفارشات و کنترل تراکنشهای بانکی
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
اگر به دلیل قطعی برق یا اینترنت نتوانم سفارشم را تکمیل کنم، امکان برگشت لیست سفارش وجود دارد؟
بله، بعد از رفع مشکل پیش آمده، با ورود مجدد به پنل کاربری خود میتوانید لیست انتخاب شده را مشاهده نمایید و نسبت به تکمیل و نهایی کردن سفارش خود اقدام فرمایید. این لیست تا نهایی شدن سفارش در پنل شما باقی خواهد ماند
گزینه ویرایش و لغو بسته برای چیست و به چه معنایی است؟
در کاراگل بعد از صدور فاکتور؛ فاکتور در مرحله بررسی قرار میگیرد که فرصتی است برای ویرایش آدرس فاکتور.
در مرحله بررسی میتوانید با دوبل کلیک کردن بر روی ویرایش، آدرس را ویرایش کنید همچنین میتوانید با ابطال فاکتور و ثبت مجدد اقلام را تغییر دهید.
اگر بسته از مرحله بررسی وارد مرحله بسته بندی گردد به این معنی است که اطلاعات فاکتور صحیح میباشد و جهت بسته بندی و ارسال به پست روانه شده است.
چگونگی ارسال سفارشات
سفارش من به چه روشی ارسال میشود؟
در سراسر کشور، سفارشها فعلا از طریق پست پیشتاز ارسال میشوند.
هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه و اخذ میشود؟
فعلاً گزینه پست با توجه به تعداد محصول خریداری شده متغییر میباشد
گزینه پیک و پیک فوری شامل هزینه جداگانه میباشد .
آیا میتوانم سفارشم را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
خیر، در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
ولی در صورت فعال بودن پیک موتوری در تهران ، روز تحویل قابل انتخاب بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی است .
پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد که بسته ، به دستم برسد؟
به استثنا روز جمعه که ارسال پستی انجام نمیشود،
سفارشهای شهر تهران دو حالت دارد ؛
پیک: همان روز یا فردای روز سفارش به دست مشتری میرسد.
پست پیشتاز: تا 3 روز کاری
برای آدرسهای تهران تا سه روز و برای آدرسهای شهرستانهای دیگر تا 10 روز ممکن است طول بکشد
سفارش خود را چگونه پیگیری کنم؟
پیگیری سفارشات از طریق کد رهگیری 24 رقمی پستی در قسمت پیگیری مرسولات پستی در پنل کاربری قابل مشاهده است و از طریق سایت اداره پست (صفحه رهگیری مرسولات پستی) قابل رهگیری است.
نحوه پرداخت
مبلغ سفارش را چگونه باید پرداخت کنم؟
باید به صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهید .در هنگام ثبت سفارش شما به درگاه پرداخت اینترنتی وصل خواهید شد که متعلق به کاراگل (bigsize-co.ir)میباشد.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کاراگل، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
حالت دیگر این است که مبلغ کسر شده از حساب شما به اعتبار پنل شما واریز میشود. در این حالت خرید شما ناقص مانده و باید دوباره خرید کنید. با این تفاوت که اینبار به جای پرداخت از کارت بانکی از گزینه پرداخت از اعتبارحساب استفاده خواهید کرد.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت کاراگل امن است؟
درگاه پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از کاراگل؛ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید
بعضی مواقع سیستم پیامکی بانکها از کار میوفته و نمیشه رمز پویا دریافت کرد، نتیجه اینکه نمیشه فاکتور زد ؛ آیا راهکاری برای این مشکل دارید؟
بله ما برای این مواقع در پنل کاربری شما گزینهای به نام (اعتبار پنل) پیش بینی کردیم که شما میتونید در مواقع عادی ، اعتبارتون رو به مبالغ دلخواه شارژ کنید و بزارید بمونه تا در مواقع اضطراری بتونید بدون نیاز به کارت بانکی و از محل اعتبارتون خرید انجام بدید.
نکته : مبلغی رو که به اعتبار پنلتون اختصاص میدید فقط و فقط برای خرید کالا استفاده میشه ، نه میتونید اونو به حساب کسی منتقل کنید و نه اینکه میتونید مبلغی رو دریافت کنید.
نکته : در مواقعی هم که پولی از حساب شما کم میشه و به هر دلیلی فاکتور صادر نمیشه ، مبلغ کسر شده از حساب شما ، به اعتبارتون واریز میشه و براتون قابل مشاهده در قسمت موجودی اعتبار میباشد و مجدداً باید به بخش سبد خرید مراجعه نموده و مراحل خرید را تکرار فرمائید.
خدمات پس از فروش
اگر کالایی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه کار باید انجام دهم؟
پیام خود را فقط از طریق شماره واتس آپ 09904405420 منتقل کنید، تا مستند شود.
پیامهای شما در فاصله ساعات 9 صبح تا 6 بعد از ظهر بررسی و نتیجه متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.