شرایط برگشت کالا



شرایط برگشت کالا
در صورتیکه لباس پاره شدگی داشته باشد ،
یا سایز اشتباه فرستاده شده باشد ،
یا رنگ کلا اشتباه فرستاده شده باشد (کد اشتباه).
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، ( با ذکر شماره فاکتور ) به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود .
توجه داشته باشید که عکس محصولات فقط جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است به استناد آنها‌‌ نمی‌توان اعلام مغایرت کرد؛ ( رنگ لباس واقعی کمی باکار عکاسی شده به خاطر شرایط نور پردازی در آتلیه و همچنین نسبت به قدرت نمایش هر یک ازمونیتورها متفاوت خواهد بود ) ملاک وجود مغایرت، مشخصات درج شده در وب سایت       bigsize-co.ir میباشد.
در مواردی که بسته بندی کالا به صورت مخدوش شده به دست مشتری میرسد، مسئولیت کم و کاستی اجناس یا شکسته شدن آنها بر عهده شرکت پست میباشد، و شرکت کاراگل  هیچگونه مسئولیتی در قبال بسته های مخدوش ندارد.

توجه :در صورت پارگی ، زدگی و موارد این چنین ، کالا فقط و فقط با همان محصول (همان سایز و رنگ) تعویض میگردد و بهیچ وجه با کالای دیگر تعویض نخواهد شد.

هزینه عودت کالا :

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه میباشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ(09904405420) ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .

بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.

مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر میباشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کد پستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر میباشد.

درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به صندوق پستی فروشگاه بازگشت داده میشود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر سفارش لغو میشود و هزینه پرداخت شده به اعتبار کیف پول کاربر منتقل خواهد شد.

کالاهایی که دارای کد بهداشتی هستند شامل امواع زیرپوش, بادی و ... قابل تعویض و بازگشت نمیباشند.

بازگشت کالا صرفا  فقط به صندوق پستی فروشگاه  و با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.

در ایام فروش فوق العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.

آدرس صندوق پستی ما : 167654177


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم ؟(مشتریان)
پیام خود را  فقط از طریق شماره واتس آپ 09904405420 منتقل کنید، تا مستند گردد.
پیامهای شما در فاصله ساعات 9 صبح تا 6  بعد از ظهر بررسی و نتیجه متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.


درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم ؟(همکاران)

پیام خود را  فقط از طریق شماره تلگرام 09215702984 منتقل کنید، تا مستند گردد.
پیامهای شما در فاصله ساعات 9 صبح تا 6  بعد از ظهر بررسی و نتیجه متعاقباً به اطلاع شما خواهد رسید.

باتشکر گروه کاراگل