ست کردن شلوار لگ زنانه

ست کردن شلوار لگ زنانه


انتخاب و ست کردن شلوار لگ زنانه


شلوار لگ زنانه یکی از ضروری ترین آیتم های ممکن در کمد لباس خانم ها به شمار می ره که متاسفانه عده زیادی نحوه صحیح استفاده از اون رو بلد نیستن. بیشتر افراد فعال در زمینه مد و فشن عقیده دارن که لگ ها بیشتر برای تیپ های غیر رسمی مناسبن و کم پیش میاد که افراد بتونن با کمک این آیتم ها استایل شیک و خاصی ایجاد کنند.
اما حقیقت اینه که شما با آگاهی از یک سری اصول خاص به راحتی می تونید از لگ ها برای خلق استایل های مدرن و به روز استفاده کنید. بنابراین اگه شما هم علاقه دارید تا تیپ شیک تری داشته باشید و خیره کننده به نظر برسید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین ایده های ممکن برای ست کردن شلوار لگ زنانه رو به شما آموزش بدیم.


ایده ست کردن برای انواع مدل های شلوار لگ


پیش از هر چیز پیشنهاد می کنیم که با انواع شلوار لگ و آیتم های مناسب برای اون ها آشنا بشید و بعد با الهام گرفتن از نکات گفته شده، ظاهر فوق العاده ای برای خودتون بسازید.


به طور کلی شلوارهای لگ به دسته بندی های زیر تقسیم می شن:

 

  • شلوار لگ طرح دار
  • شلوار لگ ورزشی
  • شلوار لگ چرمی
  • شلوار لگ Jeggings

 

لگ سایز بزرگ


لگ زنانه طرح دار رو با چی ست کنیم؟


 شلوار لگ زنانه طرح دار یکی از محبوب ترین انواع لگ به شمار می ره که طرفدارای زیادی داره. این مدل معمولا برای جشن های غیر رسمی مثل جشن تولد یا مهمانی های دوستانه مناسب هست. شما با پوشیدن لگ هایی با طرح های راه راه یا پلنگی به سادگی می تونید استایل های بامزه ای که مرکز توجه باشن رو خلق کنید.
البته یادتون باشه که با توجه به طرح دار بودن شلوار پیشنهاد می شه که برای سایر آیتم های استایلتون دنبال طرح های شلوغ نرید و اجازه بدید که شلوار لگ شما مرکز توجه باقی بمونه. در صورتیکه طرح لگ زیادی شلوغه و رنگ های تند و تیز زیادی در اون به کار رفته، بهتره که لباس یا پیرهن شما تک رنگ و ساده باشه.
برای انتخاب رنگ پیرهن پیشنهاد می کنیم که یکی از رنگ های به کار رفته در طرح لگ و یا مکمل اون رو انتخاب کنید تا ظاهرتون هماهنگی خودشو حفظ کنه.


لگ زنانه ورزشی رو با چی ست کنیم؟


شلوار لگ زنانه ورزشی این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده و کمتر کسی رو پیدا می کنید که توی کمد لباس هاش یکی از اون هارو نداشته باشه. لگ های ورزشی همونطور که از اسمشون مشخصه، برای ورزش، باشگاه، پیاده روی و یوگا عالی هستن.
برای افرادی با اندام پر، لگ سایز بزگ انتخاب بسیار خوبی به شمار می ره چون می تونه از عرق کردن های آزار دهنده جلوگیری کنه و آزادی عمل بیشتری به شما بده. استفاده از این نوع لگ ها باعث می شه تا حرکات رو با ظرافت بیشتری انجام بدید و بتونید فرم بدنتون رو به خوبی تماشا کنید..
یکی از اصلی ترین تفاوت ها در زمینه ست کردن لگ های ورزشی نسبت سایر لگ ها اینه که شما می تونید اون ها رو با نیم تنه، تاپ و همینطور تی شرت های ورزشی بپوشید. انتخاب این آیتم ها کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی داره.
لگ های ورزشی در انواع بلند و کوتاه تولید می شن که استفاده از اون ها، هم به هدف ورزشی  و هم به استایل مورد علاقه شما بر می گرده.
برای اینکه ظاهرتون کاملا خاص به نظر برسه، بهتره که لگ و لباس ورزشی با کتونی یا کفشتون ست بشه.

 

لگ زنانه سایز بزرگ


لگ چرمی رو با چی ست کنیم؟


همونطور که خودتون هم می دونید، شلوار لگ زنانه چرمی یکی از ترندهای جذاب و شیک در دنیای مد و فشن به شمار می ره که در صورت استفاده اصولی می تونه ظاهری فوق العاده برای شما ایجاد کنه.
این لگ ها بیش از هر چیز دیگه ای با جنس چرم و ظاهر براقشون شناخته می شن و به راحتی قابلیت ست شدن با انواع لباس هارو دارن.
اگه شما هم دوست دارید که استایل ساده اما شیکی داشته باشید، لگ های چرم رو با تونیک های ابریشمی و زیبا ست کنید.
قبلا گفتیم که لگ ها معمولا برای رویدادهای غیر رسمی و دوستانه مناسب هستن، اما لگ های چرم از دسته آیتم هایی به شمار می رن که با کمی دقت می تونن برای استایل های رسمی هم به کار برده بشن.
خوشبختانه برای افراد پلاس سایز هم انتخاب های بی شماری وجود داره و این افراد با خرید لگ سایز بزرگ چرم می تونن انواع استایل های مختلف رو بر اساس علاقه شخصیشون امتحان کنند.
البته بهتره حواستون باشه که استفاده از طرح های خیلی شلوغ و درشت در انتخاب آیتم های بالاتنه می تونه شمارو حجیم تر نشون بده، بنابراین اگه نمی خواید شاهد همچین چیزی باشید از لباس های ساده تر و یا شومیز با دکمه های باز استفاده کنید.


لگ جگینگ رو با چی ست کنیم؟


لگ زنانه جگینگ، به لگ هایی گفته می شه که طرحی مشابه شلوار جین دارن و برای افرادی که عاشق استایل های جین هستن انتخابی فوق العاده به شمار می ره. این لگ ها از نظر رنگ و دوخت شبیه شلوار جین هستن و برای استایل های روزانه و کژوال استفاده می شن.
شما می تونید لگ های جگینگ رو با یک تیشرت ساده ست کنید و در کنار اون برای تکمیل کردن استایل از یک شومیز با دکمه های باز هم کمک بگیرید.
به طور کلی معمولا لگ ها برای پوشیدن با لباس های بلند طراحی شدن و استفاده از کراپ تاپ ها و پیراهن های کوتاه بیشتر برای محیط های ورزشی استفاده می شه. اما همونطور که می دونید دنیای فشن قانون خاصی نداره و شما می تونید این لگ های جذاب رو با طیف وسیعی از انتخاب ها ست کنید.
بهتره که از تاثیر زیورآلات و اکسسوری های مختلف روی استایلتون غافل نشید و از انواع خاص اون ها برای داشتن ظاهری یونیک استفاده کنید. حواستون باشه که همیشه تعادل حرف اول رو میزنه، بنابراین اصلا زیاده روی نکنید!


استفاده از لگ زنانه برای تیپ مجلسی


شلوار لگ زنانه تنها مختص استفاده روزمره نیست و شما با اضافه کردن جزئیات خاصی می تونید استایل کاملا مناسبی برای مهمونی های رسمی ایجاد کنید. برای این مورد پوشیدن تاپ های زنانه بلند که تا بالای ران هستن پیشنهاد می شه. همینطور تونیک های مجلسی یا شومیزهای شیک نیز با لگ زنانه فوق العاده به نظر می رسن.
برای اینکه تیپ شما بیشتر به حالت مجلسی نزدیک بشه باید به انتخاب اکسسوری هاتون دقت کنید و به دنبال انواع رسمی تر باشید. استفاده از گوشواره و گردنبند هم از نکات مهمیه که ظاهر شما رو تکمیل می کنه.
اگه برای استایلتون پیراهنی پوشیدید که به اندازه کافی بلند نیست، یکی از راه حل های ممکن استفاده از کت های مجلسی زنانه هست.

 

لگ زنانه

 


ست کردن لگ زنانه و کفش


بدون شک کفش ها یکی از مهم ترین آیتم ها به شمار می رن که برای انتخابشون باید نهایت دقت رو به خرج بدید. برای پوشیدن کفش مناسب قبل از هر چیزی به مدل شلوارتون دقت کنید، چون از اونجایی که کفش ها نزدیک ترین بخش لباس به لگ ها هستن، باید با توجه به رنگ و نوع لگ انتخاب بشن.
به طور کلی برای پوشیدن لگ زنانه مجلسی بهتره از کفش های رسمی و پاشنه بلند استفاده کنید. در صورت استفاده از لگ ها در استایل روزمره می تونید کفش های تخت، عروسکی و یا حتی نیم بوت های زنانه رو هم امتحان کنید. در آخر برای استایل های ورزشی پوشیدن کفش ورزشی و انواع مختلف کتونی پیشنهاد می شه.


نکات مهم برای ست کردن لگ زنانه

 

  1. قبل از هر چیزی باید دقت کنید که حتما لگ سایز مناسبتون رو خریداری کنید. اگه شما اندام پری دارید باید برای خرید لگ زنانه سایز بزرگ اقدام کنید تا بتونید به راحتی و بدون اذیت شدن از لباستون استفاده کنید.
  2. اگر اندام لاغری دارید هم انتخاب لگ با توجه به سایز و همچنین طرح های مختلف بسیار مهمه.
  3. قد لگ از مواردیه که ممکنه چندان به اون توجه نکنید، اما باید حواستون باشه که لگ مناسب نباید زیادی کوتاه یا بلند باشه.
  4. لگ های طرح دار معمولا برای مهمونی های غیر رسمی و دوستانه مثل جشن تولد مناسب هستن و تا حد امکان بهتره که از اون های برای استایل های رسمی استفاده نکنید.
  5. به طور کلی برای افرادی که اندام درشتی دارن رنگ های مات و خنثی برای لگ انتخاب بهتریه و به همون میزان استفاده از رنگ های براق می تونه ظاهر شمارو خراب کنه.
  6. افرادی که قد کوتاه تری دارن پیشنهاد می شه که لگ های تک رنگ رو خریداری کنند چون در این صورت اندام و پاهاشون کشیده تر نشون داده می شه.
  7. افراد لاغر هم برای اینکه کمی تو پر تر به نظر برسن می تونن از لگ هایی با رنگ های روشن و زنده استفاده کنن. هر چند که استفاده از رنگ های مات و سرد هم ممکنه اما این موارد اون ها رو لاغرتر نشون میده.

دیدگاه‌ها

ست کردن شلوار لگ زنانه
م کامجو
16 مرداد 1402

جالب بود

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید