اصول انتخاب رنگ در خرید لباس سایز بزرگ زنانه

اصول انتخاب رنگ در خرید لباس سایز بزرگ زنانه


انتخاب و خرید انواع لباس از جمله لباس مجلسی زنانه یکی از مهم ترین دغدغه‌ های بانوان با سایز بزرگ می باشد. در واقع اضافه وزن و درشت بودن اندام باعث ایجاد محدودیت هایی در خرید انواع لباس خواهد شد. با این حال توجه به نکات مهم در خرید لباس زنانه سایز بزرگ برای خریداران بسیار راهگشا و نتیجه بخش می باشد. 
کسانی که دنبال خرید لباس زنانه سایز بزرگ هستند، می توانند با رعایت این نکات بهترین انتخاب از مدل های شیک و جذاب لباس زنانه را داشته باشند. پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید که با رنگ های مناسب برای لباس خانم های سایز بزرگ آشنا شوید. قابل ذکر است که خانم هایی که اندام درشت دارند باید در انتخاب طرح و مدل لباس هایشان دقت بیشتری داشته باشند. این مقاله مطالب مفید و جالبی را درمورد، نحوه انتخاب درست انواع و خرید لباس زنانه سایز بزرگ در اختیار شما قرار می دهد.

1.    از ترکیب لباس زنانه با رنگ های تیره و روشن استفاده کنید.

بدون شک رنگ بندی لباس ها تاثیر بسیار زیادی در چاق تر یا لاغرتر دیده شدن اشخاص خواهد داشت. اما اگر شما هم جزو خانم های چاق و درشت اندام باشید نیازی نخواهد بود که برای خرید لباس زنانه نگران شوید. شما با انتخاب انواع لباس زنانه در رنگ های تیره، برای خود می توانید استایل مناسبی را ایجاد کنید.
در بسیاری از مواقع انتخاب خانم های سایز بزرگ برای لباس‌ های مختلف خود و حتی لباس مجلسی زنانه، رنگ مشکی خواهد بود. این رنگ انتخاب بسیار خوبی برای لاغرتر به نظر رسیدن افراد چاق می باشد. با این وجود هیچ ضرورتی هم ندارد که بخواهند تمام لباس هایشان را به رنگ مشکی خریداری کنند.
 سایر رنگ های تیره از جمله قهوه ای، سرمه ای، خاکستری تیره و سبز تیره می تواند، انتخاب مطلوبی برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ باشد. البته شما می توانید هر یک از این رنگها که در ظاهر لاغر کننده می باشند را برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ انتخاب کنید.
نکته دیگری که باید هنگام خرید انواع لباس زنانه در نظر داشته باشید استفاده از رنگ‌ های روشن می باشد. برای مثال امکان دارد شما بخواهید یک مدل از انواع لباس زنانه مدرن را خریداری کنید. در این صورت اگر رنگ روشن مدنظرتان باشد و این لباس را با توجه به اصول طراحی لباس انجام دهید، نتیجه رضایت بخشی بدست می آورید.
مراکز تولیدکننده لباس زنانه سایز بزرگ تناژهای رنگی متفاوتی را برای تولید انواع پوشاک بانوان مورد استفاده قرار می دهند. اسکلت اصلی تولیدات این مراکز غالبا به رنگ های تیره اختصاص دارد، قسمت های فرعی از جمله شلوار، شومیز و… هم در رنگ ‌های روشن تولید می‌ گردد.  به این ترتیب خریداران انتخاب های متنوعی برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ در اختیار خواهند داشت . این افراد می ‌توانند از ترکیب رنگ های تیره و روشن در انواع لباس های خود استفاده نمایند.

 

2.    رنگ لباس زنانه را با توجه به فرم بدنتان انتخاب نمایید.

توجه به فرم و شکل بدن برای انتخاب انواع لباس زنانه اهمیت بالایی دارد. جالب است بدانید فرم بدن خانم های درشت هیکل و چاق به ۷ نوع مختلف قابل دسته بندی است. این فرم ها شامل فرم بدن سیبی، گلابی، ساعت شنی، مثلث معکوس، مستطیل، الماس و هشت انگلیسی خواهد بود.
خانم های چاق با توجه به فرم بدن خود می توانند مدل های متنوعی از انواع پوشاک زنانه را از بازار خریداری کنند. نکته قابل توجه این است  که انتخاب رنگ لباس های زنانه باید با توجه به فرم بدن افراد انجام گیرد.
 برای مثال شما اگر برای شرکت در یک مراسم نیاز به خرید لباس زنانه سایز بزرگ داشته باشید، در چنین حالتی برای آن که بتوانید استایل زیبا و برازنده ای برای خود ایجاد کنید باید رنگ لباستان را به دقت انتخاب نمایید به عنوان مثال برای خرید کت و شلوار مجلسی سایز بزرگ از رنگ های تیره همانند قهوه ای، آبی کاربنی و… می توانید انتخاب کنید. در این حالت تاپی که می خواهید زیر کت بپوشید از رنگ شاد و روشنی انتخاب کنید.
طراحان لباس برای تولید انواع لباس زنانه سایز بزرگ از این موضوع کمک می گیرند. طراحی لباس های سایز بزرگ زنانه به نحوی صورت می گیرد که بخش های تیره یا همان بخش های لاغرکننده لباس روی قسمت های برجسته بدن شخص متمرکز شوند. برای سایر نواحی بدن هم می توان رنگ های شاد و روشن را در لباس زنانه سایز بزرگ استفاده نمود.

 

 

3.     به طرح پارچه لباس های زنانه دقت نمایید.

تصور بسیاری از خانم ‌ها به اشتباه این است که چاقی یا داشتن هیکل درشت با خرید لباس های زنانه طرح دار تضاد دارد. اگر شما هم اینگونه فکر می کنید، باید بدانید که این فکر کاملا اشتباه خواهد بود. در حقیقت اگر شما در خرید لباس زنانه سایز بزرگ دقت عمل کافی را داشته باشید، انتخاب ‌های زیادی برای خرید لباس می توانید داشته باشید.
 اشخاص متخصصی که در این زمینه در حال فعالیت می باشند، بر این باورند که بخشی از لباس های بانوان سایز بزرگ می ‌تواند طرح دار انتخاب شوند. به این منظور کافیست شما به شکل اندامتان دقت کنید.
زمانی که می خواهید برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ بروید،  برای قسمت های لاغرتر بدن خود می توانید از پارچه های طرح دار و به رنگ شاد انتخاب نمایید، ولی قطعا برای نواحی چاق بدن باید انتخاب متفاوتی را در نظر بگیرید.
 به طور مثال اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که دارای پایین‌ تنه چاق و درشتی هستید. در این صورت برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ بهتر است لباسهایی را انتخاب کنید که پارچه قسمت پایینی آنها رنگ تیره و بدون طرح باشند. در عوض بخش بالایی لباس شما می ‌تواند دارای رنگ‌ های روشن و پارچه های طرح دار نیز باشد.
یادتان باشد که لباس زنانه سایز بزرگ با طرح های ریز، افراد تپل و چاق را لاغرتر نشان خواهد داد. بنابراین برای خرید هر نوع لباس از خرید لباس زنانه سایز بزرگ ، لباس های دارای طرح های درشت مناسب نیستند. 
در ضمن اگر انتخاب شما لباس هایی با طرح راه راه باشد،  لباسی که راه راه های عمودی دارند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. راه راه های عمودی لباس می توانند بخش ‌هایی از بدن شما را که درشت و چاق می باشند کوچک تر از حالت معمول نشان دهد.

4.    شیوه انتخاب رنگ های براق برای لباس زنانه

معمولا خانم های چاق و درشت اندام همانند سایر بانوان به خرید انواع لباس زنانه در رنگ های براق علاقه‌ دارند. احتمالا شما هم دوست دارید از رنگ های براق در خرید لباس زنانه مدرن یا لباس مجلسی زنانه خود استفاده کنید. در این صورت باید ابتدا با اصول استفاده از این نوع رنگ ‌ها آشنایی داشته باشید. شما با توجه به این اصول می ‌توانید لباس هایی را انتخاب کنید که پارچه هایشان براق، شل و به رنگ روشن باشند.
نکته مهم درباره پارچه های براق این است که چنین پارچه هایی باید تنها برای بخش های خاصی از بدن بکار گرفته شود. پارچه های براق و روشن مناسب بخش هایی از بدن می باشند که شما تمایل دارید بیشتر دیده شوند. در واقع این نوع از پارچه ها را نباید برای بخش ‌هایی که قصد مخفی کردنشان را دارید استفاده نمایید.
 به طور کلی می‌ توانید نواحی برجسته بدن را با لباس هایی که رنگ های کدر و تیره دارند مخفی کنید و  برای سایر بخش ‌های بدن هم می توانید پارچه های براق را طبق سلایق شخصی خود استفاده نمایید.
 برای مثال اگر اندام شما چاق باشد، ولی پاهایتان لاغر و کشیده باشند، در این صورت می توانید به راحتی ترکیبی از رنگ ‌های تیره و روشن را در استایلتان استفاده کنید. شلوار یا دامنی که پارچه آن براق باشد و رنگ‌ شادی را دارد می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد، برای قسمت بالاتنه هم می ‌توانید لباس تیره رنگ همچون یک بلوز مجلسی سبز تیره را انتخاب کنید.

 

5.    به نوع طراحی لباس های زنانه دقت کنید.

اغلب خانم های چاق برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ در فکر شناسایی رنگ های مناسب برای لباس سایز بزرگ می باشند. برای تعداد زیادی از این افراد بسیار اهمیت دارد که استایلشان با مد روز هماهنگ شود. به همین دلیل در تلاشند که  لباس هایشان را طبق مد انتخاب و خریداری نمایند.
 اگر شما هم جزو این عده از خریداران لباس زنانه باشید، طبعا ترجیح خواهید داد از رنگهای 2022 برای لباس های خود استفاده کنید. مسلما رنگ لباس تاثیر غیرقابل انکاری در چاق یا لاغر به نظر رسیدن اندام های بدن خواهد داشت اما نباید از تاثیر طراحی و مدل لباس در این رابطه هم غافل شد.
اگر می خواهید با لباس جدید خود لاغرتر دیده شوید، باید به نوع طراحی لباسی که قصد خریدش را دارید هم دقت نمائید. مثلا خرید لباس زنانه سایز بزرگ که با یقه گرد بسته یا ایستاده ای  طراحی شده است، باعث چاق تر دیده شدن شما خواهد شد. بنابراین برای خرید لباس خود از گزینه ‌های دیگری استفاده نمائید. 
در همین رابطه بهتر است بدانید لباس ‌هایی که با یقه هفت، طراحی شده اند، انتخاب مناسبی برای خانم های درشت هیکل خواهد بود.
 

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید