استایل جذاب با رنگ مشکی

استایل جذاب با رنگ مشکی


روش های ساده برای داشتن استایل جذاب با رنگ مشکی


مهم نیست که چند سالتونه یا چه شرایطی دارید، به هر حال استایل مشکی هیچ وقت قرار نیست از مد بیوفته و می تونه جذابیت های ظاهری شمارو بیشتر کنه! مشکی از دسته رنگ هایی هست که به تنهایی هم کامله و به راحتی کثیف نمی شه. همچنین استفاده از اون توی استایل شمارو لاغرتر و کشیده تر از حالت عادی نشون می ده.
همه این ها از جذاب ترین دلایلی هستن که باعث می شه شما هم به فکر ست کردن لباس های مشکی بیوفتید. این کار شاید اولش یکم سخت باشه، اما زمانی که روش های ساده و شیک برای پوشیدن لباس زنانه مشکی رو یاد بگیرید، می تونید به راحتی برای هر رویدادی استایل خیره کننده ای خلق کنید.
در ادامه این مطلب قراره با نحوه ست کردن لباس های مشکی و همینطور نکات ضروری برای تکمیل ظاهرتون آشنا بشید.

 

برای زدن تیپ مشکی باید از کجا شروع کنیم؟


همونطور که گفتیم رنگ مشکی کاملا کلاسیک و جذابه و هر زمانی جزو ترندهای فشن محسوب می شه. این رنگ به علت ظاهر خنثی ای که داره به راحتی می تونه با رنگ های دیگه هم ست بسه و دست شمارو برای انتخاب آیتم های دیگه باز می ذاره.
برای اینکه بتونید با رنگ مشکی تیپ بزنید، قبل از هر چیزی باید در نظر بگیرید که رویداد پیش روی شما چه نوع ملاقاتی هست و بعد با توجه به اون استایل مورد نظرتون رو خلق کنید.
قطعا تیپی که برای مهمانی های غیر رسمی و دوستانه می زنید، کاملا با استایل ملاقات های رسمی و مجلسی فرق می کنه. علاوه بر اون، بهتره حواستون باشه که همیشه تعادل داشته باشید و زیادی هم تو رنگ مشکی غرق نشید!
اگه قراره تیپ مشکی بزنید به این معنی نیست که تمام آیتم های استایلتون باید حتما به این رنگ باشه! یکم خلاقیت به خرج بدید و مثلا  فقط یک آیتم بارز، مثل کت تک یا پیراهنتون رو به رنگ مشکی انتخاب کنید.

 

استایل مشکی


روش ها و نکات ساده ای برای داشتن استایل جذاب به رنگ مشکی


ست کردن لباس زنانه مشکی اونقدرا هم که فکرشو می کنید کار سختی نیست و تنها لازمه به یک سری ریزه کاری های جزئی توجه کنید که می تونه ظاهر نهاییتون رو حسابی تغییر بده. بنابراین اگر شما هم علاقه دارید که تیپ مشکی بزنید، حتما از نکات زیر کمک بگیرید:

 

استفاده از پارچه های متفاوت برای لباس 


حتما خودتون هم می دونید که یک استایل جذاب نباید به هیچ وجه خسته کننده یا یکنواخت به نظر برسه، بنابراین شما برای ایجاد تغییر توی ظاهرتون می تونید از پارچه های مختلفی که تم مشکی دارن استفاده کنید.
وقتی استایل مشکی دارید لازم نیست که همه چیز کاملا یک دست و یکنواخت باشه. به عنوان مثال پوشیدن پیرهن نخی مشکی با شلوار پارچه ای مشکی نه تنها جذابیت خاصی نداره، بلکه ظاهر شما رو تا حد زیادی ساده و یکنواخت نشون می ده.
به جای این کار می تونید تیپ مشکی تون رو با یک آیتم متفاوت مثل شلوار جین، کتان و یا حتی مخمل، شیک تر و خلاقانه تر کنید.
اگر اندام پری دارید و از لباس زنانه سایز بزرگ استفاده می کنید هم انتخاب های زیادی پیش روی شماست، چون مشکی یکی از مناسب ترین رنگ های ممکن برای فرم بدن شما محسوب می شه که دستتون رو برای انتخاب لباس باز می ذاره.

 

استایل مانتو مشکی


وجود بافت های نیمه مرئی در لباس


قبل از هر چیزی بهتره بدونید که بافت نیمه مرئی به جنس هایی مثل گیپور یا تور گفته می شه که بخشی از پوست رو به نمایش می ذاره. این نوع بافت ها به خوبی با رنگ مشکی هماهنگ می شن و شما می تونید برای داشتن ظاهری شیک و خلاقانه از اون ها کمک بگیرید. به عنوان مثال پوشیدن مانتوهای گیپور که از ترندهای این روزها به شمار می رن خیلی جذاب تر از پوشیدن مانتوهای ساده و مشکی خواهد بود. برای افرادی که دنبال مانتو سایز بزرگ زنانه می گردند بهتره به فروشگاه ما سر بزنند و اقدام به خرید مانتو سایز بزرگ مورد نظر خودشون کنند.

 

بازی کردن با نور


شاید این مورد یکم عجیب به نظر برسه اما باید بدونید که جنس های مختلف لباس زنانه مثل چرم، مخمل، نخ و..، انعکاس های متفاوتی از نور نشون می دن و همین موضوع به ظاهر جزئی می تونه استایلتون رو به طور کلی تغییر بده. بنابراین اگه شما هم دوست ندارید ظاهرتون تکراری باشه، موقع ست کردن لباس های مشکی از جنس های مختلف استفاده کنید.

 

به کار بردن اکسسوری ها هنگام پوشیدن لباس مشکی


اگه شما هم کمی در مورد دنیای مد و فشن اطلاعات داشته باشید، قطعا می دونید که اکسسوری ها یکی از مهم ترین آیتم های استایل به شمار می رن که باید به درستی انتخاب بشن. مهم ترین نکته ای که باید در مورد استایل مشکی به خاطر داشته باشید اینه که برخلاف لباس ها حتما لازم نیست که اکسسوری هاتون هم به رنگ مشکی باشه. در واقع شما می تونید از رنگ های مختلف کمک بگیرید و اجازه بدید که رنگ مشکی توی لباسهاتون همچنان مرکز توجه باقی بمونه.


لایه لایه بپوشید


در صورتی که علاقه دارید از لایه های مختلف توی لباس هاتون استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که از بافت ها و نورهای مختلف استفاده کنید. همونطور که قبل از این هم گفتیم؛ جنس های مختلف پارچه در لباس زنانه، به شکل متفاوتی نور رو منعکس می کنن و شما می تونید از این ویژگی برای ایجاد تنوع در استایل های لایه لایه استفاده کنید.
برای مثال می تونید جنس کت و پیرهنتون رو متفاوت انتخاب کنید تا هر کدوم از اون ها در آخر بتونن به خوبی توی استایل نمایان بشن، بدون اینکه اون رو خسته کننده جلوه بدن.

 

توجه به بافت پارچه لباس


بافت پارچه هم یکی از مواردیه که ممکنه چندان به اون توجه نداشته باشید، اما باید بدونید که تفاوت بافت های مختلف در لمس شدن باعث می شه که استایل شما ظاهر متفاوتی به خودش بگیره. به عنوان مثال پارچه های خز و چرم در عین مشکی بودن، تفاوت های اساسی با هم دارن و می تونن به خوبی در کنار هم استفاده بشن.
افرادی که پایین تنه یا بالاتنه بزرگی دارن، معمولا به رنگ های تیره تر علاقه مند هستن. اگه شما هم از این دسته افراد هستید می تونید موقع خرید لباس زنانه سایز بزرگ، اون ها رو از جنس های متفاوتی انتخاب کنید تا در عین سادگی، ظاهر خلاقانه تری داشته باشید.

 

لباس مشکی سایز بزرگ


چه زمانی بهتره که تیپ مشکی بزنیم؟


با توجه به تنوع بالای استایل مشکی احتمالا برای شما هم سوال شده که چه زمانی می تونید تیپ مشکی بزنید. به طور کلی در دنیای مد و فشن قانون خاصی وجود نداره و شما هر زمان که بخواید می تونید از استایل مشکی استفاده کنید، اما در صورتیکه دوست دارید خاص تر به نظر برسید، در شرایط زیر از استایل مشکی کمک بگیرید:

 

استایل مشکی در مراسمات نیمه رسمی


استفاده از رنگ مشکی در مراسم های نیمه رسمی باعث می شه که شما ظاهری خردمند داشته باشید یا طبق تیپتون اینطور برداشت بشه که به کتاب یا هنر علاقه دارید. برای اینکه جنبه هنری بیشتری از خودتون به نمایش بذارید می تونید از اکسسوری های خاص هم کمک بگیرید.
معمولا اکسسوری های آنتیک انتخاب های بسیار فوق العاده ای برای این شرایط هستن. به عنوان مثال شما می تونید تیپ مشکیتون رو با یک کلاه برت یا روسری مدل قدیمی تکمیل کنید.

 

استایل مشکی در رویدادهای جدی و رسمی


زمانی که بحث از مهمونی های جدی و رسمی به میان می یاد، همیشه جایگاهی ویژه و شیک برای استفاده از لباس زنانه مشکی وجود داره. لباس های مشکی و خاص برای انواع مراسم ها از عروسی گرفته تا عزاداری مناسب هستن و می تونن در عین استایل محترمانه، شما رو جذاب تر از همیشه نشون بدن. از جذاب ترین آیتم ها می تونیم به کت شلوار مشکی، پیراهن، کفش چرمی یا کفش پاشنه بلند و روسری اشاره کنیم.

 

داشتن ظاهری بهتر


تقریبا همه ما می دونیم که  رنگ های تیره به ویژه رنگ مشکی، اندام افراد رو لاغرتر و جمع و جور تر از همیشه نشون می دن. بنابراین اگه شما هم دوست دارید که ظاهر جذاب تری داشته باشید می تونید از لباس زنانه مشکی کمک بگیرید.
البته حواستون باشه که تناسب سایز لباس با اندام شما بسیار مهمه. مثلا پوشیدن تی شرت گشاد و مشکی تاثیر خاصی روی لاغر نشون دادن شما نمی ذاره، اما پوشیدن لباس مجلسی به سایز خودتون اندام رو کشیده تر نشون می ده. باید افرادی که سایز اونها بیشتره باید لباس مجلسی سایز بزرگ مناسب خودشون رو انتخاب کنند.
اگه براتون سوال شده که چرا رنگ مشکی این تاثیر رو داره باید بدونید که این رنگ جاذب نور هست و همین مورد باعث می شه تا خط و خطوط یا چین های مختلف روی لباس دیده نشن و ظاهر کلی فرد لاغرتر و براق تر به نظر برسه.

 

استایل های کژوال


معمولا افراد زیادی هستن که به استایل های کژوال و شیک علاقه دارن و با اینکه از رنگ های تکراری استفاده کنن اصلا مشکلی ندارن. مشکی یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای لباس زنانه در استایل های ساده هست که ظاهر شمارو با ثبات تر نشون می ده.
برای جذاب تر شدن پیشنهاد می کنیم که اکسسوری، کیف یا شالتون رنگی متفاوت داشته باشه تا بتونه تیپتون رو از یکنواخت بودن خارج کنه.
 

برای ثبت دیدگاه باید یا ثبت ‌نام کنید